Royalty
Co level dostaje się 1 pkt atrybutów który wydajemy na dowolny status. Co awans z jednej rangi na druga dostajemy 10 pkt statusu.
*siła
*szybkość
*energie
*szybkość reakcji
*wytrzymałość
-siła odpowiada za siłę twojego ciosu oraz czy będziesz w stanie zablokować bezpośrednie starcie z przeciwnikiem jak np. on leci jak torpeda w twoją stronę i w ciebie uderzy...czy się przewrócisz czy też będziesz stać i go odbijesz
-szybkość odpowiada za szybkość twoich ataków, chodzenia im szybszy jesteś ty tym trudniej twojemu przeciwnikowi zablokować twoje ciosy lub cię dojrzeć
-energia odpowiada za poziom twojego reitasu...im większa energia tym więcej masz reitasu i tym silniejsze są twoje techniki typu Cero czy Hierro
-szybkość reakcji odpowiada za szybkość twoich reakcji xD jeśli twój przeciwnik jest szybszy a ty masz większy atrybut szybkości reakcji to szybciej możesz go dostrzec i uniknąć jego atak lub ustawić twoje ciało tak aby być w stanie zablokować jakiś atak
-wytrzymałość odpowiada za twardość twojej skóry...odporność na uderzenia bezpośrednie w ciało lub za ataki magiczne...im większa wytrzymałość tym bardziej jesteś odporny na ból i mimo dużych ran możesz walczyć dalej aż do śmierci
Offline